Albisteak

Osasuna Fundazioak lankidetza-hitzarmen bat sinatu du CEOP taldearekin

Fundazioa

Osasuna Fundazioak lankidetza-hitzarmen bat sinatu du CEOP taldearekin

Aliantza horren bidez, enpresa Ohorezko kide berria izango da Osasunako erakundean

Grupo Ceop ha firmado recientemente un convenio de colaboración con Fundación Osasuna. A través del mismo, la empresa será un nuevo miembro de Honor de la entidad. Suscribieron esta alianza el presidente del Club Atlético Osasuna, Luis Sabalza, y el director general de Ceop, Daniel Delgado.
Grupo Ceop cuenta con una trayectoria de 20 años en el sector de la construcción nacional e internacional, con una clara vocación en la obra civil y pública.
A lo largo de su andadura ha realizado todo tipo de obras de diferente índole como Autovías, Viaductos, Obras Hidráulicas, Túneles, Edificaciones y Urbanizaciones.

BIANBI, Osasuna Fundazioko ohorezko kidea

Duela gutxi, lankidetza-hitzarmena sinatu zen Sadarren

Artika eta Ollokiren egoitzek jokalari gorritxoen bisita jaso zuten

Ekitaldia Fundazioak antolatzen duen futbol eskolako ekitaldien barruan kokatu zen

La Morea Merkataritza Zentroak Osasuna Fundazioarekin duen lotura berritu du

Duela gutxi, Luis Sabalza presidenteak eta Luisa Rigault merkataritza-guneko marketin-arduradunak hitzarmena sinatu zuten Sadarren.